Ja do O2 fabrycznie dostalem Bridgestone Turanza ER30 205/55/16... ciekawy jestem co to za kartofle... bo dostalem je do bagaznika (wiec mam noweczki) a na felgach mialem zimowki.
Nie wiem nawet czy je pomecze w sezonie bo nastawiam sie na zakup 17" na lato wiec pewnie te Bridgestone-ki sprzedam jako noweczki :twisted:
dostałem takie fabrycznie, IMO sa bardzo OK jak Twoja cena bedzie dobra to moze wezme do siebie :wink: , bo u mnie przednie raczej szybko się skończą :diabelski_usmiech
dostałem takie fabrycznie, IMO sa bardzo OK jak Twoja cena bedzie dobra to moze wezme do siebie :wink: , bo u mnie przednie raczej szybko się skończą :diabelski_usmiech
k jak tylko bede sprzedawal to wrzuce na forum ale jakby co to bede pamietal ze byles pierwszy jak Ci cena podejdzie :wink:
na razie nie podjalem jeszcze decyzji kiedy bede 17" wiec zatrzymam je jeszcze sobie na wszelki wypadek :|
A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971
k jak tylko bede sprzedawal to wrzuce na forum ale jakby co to bede pamietal ze byles pierwszy jak Ci cena podejdzie :wink:
na razie nie podjalem jeszcze decyzji kiedy bede 17" wiec zatrzymam je jeszcze sobie na wszelki wypadek :|
też się zastanawiam nad 17" ale nie wiem jak to bedzie :roll:
Niestety GY EAGLE NCT5 sa mocno przecietne :cry:
Mialem takie w rozmiarze 195/65/15 fabrycznie z MegankaII... bleeee szybko zmienilem (na 17"). Jak dla mnie troche nie pewne na mokrym i w zakretach. Byc moze duzy wplyw mial na to zachowanie "kartoflany" (czyt. baloniasty) rozmiar tych gum... ale fakt faktem nie kupilbym ich drugi raz :twisted:
no właśnie. tak to jest z subiektywną oceną użytkowników... ja wolę polegać na teoretycznie obiektywnych testach - w sumie nie wypadają tam źle test NCT 5. Ja wróciłem u siebie do rozmiaru seryjnego (205/50 R17) - zależy mi bardziej na dobrej elastyczności, niż na starcie - dlatego zrezygnowałem z obecnych 225. Martwi mnie w nich tylko niski indeks prędkości (tylko W), ale i tak niezbyt często jeździ się >270 km/h k :wink: :wink:. Tak naprawdę wszystko jak zwykle wyjdzie w praniu - dlatego czekam już na wiosnę
no właśnie. tak to jest z subiektywną oceną użytkowników... ja wolę polegać na teoretycznie obiektywnych testach - w sumie nie wypadają tam źle test NCT 5
obiektywne testy :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: naiwniak :szeroki_usmiech :wink:
zapominasz chyba, że ta sama opona w różnych rozmiarach może się zupełnie inaczaj zachowywać... zresztą nie moje małpy, nie mój cyrk :szeroki_usmiech
Ojciec miał NCT5 i nie był specjalnie zadowolony. Okreslał je jako "takie sobie" i że daleko im do Eagle Ventura które miał w 406 ale że były dużo lepsze od P6000 które też miał w 406 :idea:
przecież wyraźnie napisałem teoretycznie :wink: :lol: :wink:
Zamieszczone przez MisiekWAW
zapominasz chyba, że ta sama opona w różnych rozmiarach może się zupełnie inaczaj zachowywać...
nie zapominam, ale w tych testach zauważyłem, że im większa, tym lepiej się sprawuje... fakt, faktem, że 17tek nie testowali tam :roll:
Zamieszczone przez MisiekWAW
Ojciec miał NCT5 i nie był specjalnie zadowolony. Okreslał je jako "takie sobie" i że daleko im do Eagle Ventura które miał w 406 ale że były dużo lepsze od P6000 które też miał w 406 :idea:
no zobaczymy, jak będzie u mnie. na pewno lepiej, niż na obecnych - nie dość, że nienajlepszych, to jeszcze dość mocno sfatygowanych :roll: :cry: ops:
tydzień temu zakupiłem okazyjnie nówki 225/45/17 Micheliny Piloty Sport PS2 o indeksie do 300 Km/h :lol: :lol: ....bieżnik jest kozak....ciekawe jak sie bedą spisywać....jezeli conajmniej tak dobrze jak stary Exalto to juz bedzie dobrze..... :roll:
wczoraj załozyłem cały zestawik na autko i pierwsze wrażenia:
troche cięzej chodzi kierownica w czasie jazdy...ale mi sie to podoba....wrazenie lepszej sterowności,
autko wkońcu zaczeło jechac tam gdzie ja chce a nie tam gdzie go opony tudzież podmuch wiatru zaprowadza... :szeroki_usmiech
przestało zbaczac z nadanego kierunku jazdy...przedtem lubiło sobie uciec...to w lewo...to w prawo...to znów w lewo... :?
i o dziwo na naszych przecietnych dziurach typu studzienki, torowiska, itepe stało sie bardziej komfortowe..przedtem było bardziej nerwowe, przeskakiwało itp...teraz o wiele lepiej wybiera mniejsze nierównosci...wieksze nie wiem bo staram sie omijac :szeroki_usmiech
bardziej słychac szum opon....ale to pryszcz
wczoraj załozyłem cały zestawik na autko i pierwsze wrażenia:
troche cięzej chodzi kierownica w czasie jazdy...ale mi sie to podoba....wrazenie lepszej sterowności,
autko wkońcu zaczeło jechac tam gdzie ja chce a nie tam gdzie go opony tudzież podmuch wiatru zaprowadza... :szeroki_usmiech
przestało zbaczac z nadanego kierunku jazdy...przedtem lubiło sobie uciec...to w lewo...to w prawo...to znów w lewo... :?
i o dziwo na naszych przecietnych dziurach typu studzienki, torowiska, itepe stało sie bardziej komfortowe..przedtem było bardziej nerwowe, przeskakiwało itp...teraz o wiele lepiej wybiera mniejsze nierównosci...wieksze nie wiem bo staram sie omijac :szeroki_usmiech
bardziej słychac szum opon....ale to pryszcz
qrna, znajdź deszcze i wrażenia z mokrego opowiedz :szeroki_usmiech
:szeroki_usmiech ...albo przynajmniej polewaczke co? :szeroki_usmiech ...narazie musze je dotrzec troszke bo wczoraj to jak na łyzwach :diabelski_usmiech
niesety na naszych koleinach 215 czy 225 w samochodach osobowych szybko traca krawędzie tak zwane złączenie barku z czołem opony , co do opon conti sportcontact2 , naprawde wyczynowa z a " przystepna cene" :lol: . nokiany szybko sie wybijają , trzeba uwazac na zawieszenie
Komentarz